Oldalak

2012. április 28., szombat

Megint névnap + anyák napja

Már régóta terveztem egy „ablakos” képeslap elkészítését. A kör és a csík helye már megvolt, és az is biztos volt, hogy ezúttal nem köthetek rá masnit, mivel ez a lap a postán keresztül fog eljutni a várományosához. :) Így a gerincén kivágtam neki a szokásos rést, de az első lap hátára lett leragasztva mindkét vége egy-egy ragasztópöttyel, hogy ne kelljen megkötni. A betűk eredetileg krémszínűek voltak (az S-t kivéve), de hogy ne vesszenek bele a környezetbe, a blender pen segítségével kaptak egy kis lilát. A kis pluszt ezúttal a fényes miltonkapocs szolgáltatta, ami még éppen belefér a sima borítékba anélkül, hogy felsértené azt.

Ez a lap teljesen másnak indult, mint ami végül lett. Eredetileg egy másik virágos alapon akartam kipróbálni a saját magam készítette spirálos virágot, de mivel csak egy szín állt rendelkezésemre a vékonyabb papírból, ami ehhez megfelelt volna, ez pedig nem passzolt a a másik virágos alaphoz, elvetettem az ötletet. Eszembe jutott, hogy ha már anyukám édesanyjának készül ez a lap, lehetne hasonló színekből. Hogy ne legyen mégse olyan unalmas az izgi csúsztatható körhöz képest, a két szemközti sarkát lekerekítettem. A szíveket (amik egyébként fából vannak) szerettem volna kiemelni, ezért a sötétbarna kontraszt és a fehér szaggatott vonal. A mami-betűkből az "a" eleve barna volt, ezért az utolsó kettő is kapott egy leheletnyit, a már említett blender pen segítségével. Úgy látszik, a barna, fényes miltonkapocs ma erről sem maradhatott le. :)

On a completely different note: holnap irány Zebegény, méghozzá barátokkal és Jack White új albumával a lejátszóban, ezért most még sütünk egy kis chocolate chip cookie-t is :). Yeah!

Nincsenek megjegyzések: