Oldalak

2012. április 17., kedd

Névnapi

Ezt még csak ide tölthetem fel, a szokásos FB-mappába majd csak később, mivel a várományosa szokta nézegetni a képeimet. :-) Szombaton elmentünk a Rayher nagykerbe, és sok jelentősen túlárazott dolog mellett találtam pár dolgot, ami rendesen beindította a fantáziámat. De most már olyan összegnél tartok, hogy pár hónapig  semmi képeslaposat nem veszek, mert durva. :-D 

A csíkos háttérpapír szerintem isteni, imádom, és bár még van belőle egy darab, már most bánom, hogy nem vettem belőle még egy nagyot. A ragasztott betűket egy magyar dizájner "nyúlta" a csomagolás szerint, nem hiszem, hogy ez túl legális lenne, ráadásul rá is van írva, hogy Scrabble betűk. Nekem végül is mindegy, nagyon tetszett, kár, hogy minden betűből csak 3 van rajta (ill. hogy a játék közben gyűlölt TY betű csak 1 pontot ér!:). A barna papírcsík egy másik lapból maradt és pont odapasszolt. A gémkapocs pedig keresztapám feleségének alkotása. Ilyet amúgy horror áron adnak minden hobbiboltban. A virágos fa nyomdát 1-2 hete vettem, de annyira tetszik, hogy mindenhova ezzel akarok nyomdázni. Hogy ne essen bele teljesen a háttérbe, a virágait egy gyönyörű lila színű nyomdapárna és egy isteni blender pen segítségével kiszíneztem.A szívecske helyén túl nagy ürességet éreztem, így nyomtam egy ilyet is, kivágtam és egy kis 3D-s szivacsragasztóval a helyére tettem. Ezt végül többször is megismételtem oda-vissza, mert először nem voltam benne biztos, hogy nem lesz-e a sok a kapoccsal együtt. Végül csináltam két fényképet, és azok alapján döntöttem. :-) A halvány vanília szalag egy készlet része, amit szintén most vettem uszkve 1300 Ft-ért, és sokkal jobban megérte, mintha külön-külön vettem volna mind az 5-6 színből, ráadásul egyszínűek, méghozzá pasztell mind, így könnyen megy mindenhez. Elég sok van rajta, olyan tempóban pedig nem használom, hogy egész rolnikat vegyek, ill. tudjam, hogy mekkora darabot akarok egyszerre venni. Az oldalsó szaggatott vonal egyrészt Kristina fertőzése, másrészt így éreztem teljesnek a képeslapot.

Már nagyon várom, hogy átadhassam. :-)) Ja, és már az anyák napi lapom is kész, nemsokára az is felkerül ide.

Nincsenek megjegyzések: