Oldalak

2012. október 15., hétfő

Szitakötő

Sorry folks, this post is only in Hungarian. Please scroll down for my latest card-related post. Thx!

És hogy már végre valami normális is legyen itt, ne csak a képeslapok.
Megvettem VM új könyvét. Szerelmes vagyok a borítóba, még akkor is, ha közben megtudtam, hogy a szitakötők bizony ragadozók, a könyvbemutató videójából pedig azt, magától a szerzőtől, hogy bizony még reptében is zabálnak, de csak úgy 1-2 falatot, aztán jöhet a következő áldozat. Pfujj.

Ja, merthogy a bemutatóra sajnos végül nem mentem el, baromi rosszul éreztem magam, meg túlóráztam is. Hála az illetékesnek aztán az egész esemény felkerült videón a netre, amit jól meg is tekintettem. Bár elestem a szitakötő-kitűző megnyerésének lehetőségétől (amiért nagyon kicsit fáj a szívem), és továbbra sem dedikáltattam még könyvet a kedvenc írómmal, a tömeget és a hőmérsékletet látva (!) valószínűleg jobb is, hogy nem mentem. Már nagyon-nagyon olvasnám, de a Zsuzsa Bánk könyvet még mindig nem fejeztem be, mert mindig a gépet kapcsolom be előbb, vagy a szemeimet le. Pedig annyira jó könyv az is! Már a 3/4-énél tartok, talán csak nem akarom még tudat alatt, hogy vége legyen.

Nincsenek megjegyzések: